יום שלישי, 05 אוקטובר 2021 / Published in סקירות, סקירות אופנים

בעקבות גל "הקרוס קאנטרי המודרני", לאפייר מחדשת גם את המסגרות לתחום זה, ועושה זאת על ידי הצעת 2 פתרונות:אופני ה- XR וה- XRM. ראינו אותם ברימיני בפסטיבל האופניים האיטלקי, הם הפתעה בלתי ו חידוש של ממש.

LAPIERRE XR 2022

מסגרת ה- XR חודשה לחלוטין, תוצרת -כמובן- בקרבון , היא מאמצת כעת מתלה אחורי ללא ציר כאשר בולם הזעזועים קבוע לצינור העליון. זווית ההיגוי פתוחה עד שהוא מגיע 66-66.5 מעלות (תלוי על הסט-אפ) כפי שדרוש על פי המגמות העדכניות ביותר בדיסציפלינה הזאת. נסיעת המתלים של ה- Lapierre XR 2022 היא 100 מ"מ הן מלפנים והן מאחור.

http://www.mtbtech.it/wp-content/uploads/2021/09/Lapierre_XR_XRM_2022web-1100940.jpg
Lapierre XR 2022

Lapierre XR 2022

מהתמונות ניתן לראות את חישוקי הפחמן , המיוצרים על ידי לפייר. שום פרט לא נותר ליד המקרה, ה- Lapierre XR  עשוי בזהירות רבה.

ניתוב הכבל משולב , אבל זה לא עובר דרך הסוגר התחתון אלא עובר אותו על גבי. היתרונות הם לא לכופף את המעטפות באופן מדגיש מדי, ולהקל על התחזוקה, במיוחד בתחום התחרות. יש גם מוביל שרשרת עליון, שימושי מאוד בנוכחות מסלולים קשים מאוד.

Lapierre XR 2022

Lapierre XR 2022

האופניים 100 מ"מ של מהלך בבולמי הזעזועים, אך ברצוננו לציין שהבולם האחורי קבוע בצורה מדהימה למסגרת, הודות למעטפת הקרבון. באותו אופן בולטת איכות מוט העיגון בין בולם הזעזועים לבין השהייה העליונה.

https://www.mtbtech.it/wp-content/uploads/2021/09/Lapierre_XR_XRM_2022web-1100937.jpg

https://www.mtbtech.it/wp-content/uploads/2021/09/Lapierre_XR_XRM_2022web-1100876.jpg

https://www.mtbtech.it/wp-content/uploads/2021/09/Lapierre_XR_XRM_2022web-1100882.jpg

LAPIERRE XRM 2022

אבל ה- XR לא היה  הדגם הנוכחי היחיד של לפייר. 

היה דגם נוסף-  XRM ש הוא למעשה שמה של הגרסה האגרסיבית יותר , מצוידת באותה מסגרת אך עם מהלך בולמים  בשילוב מזלגות 120 מ"מ .

Lapierre XR 2022

מאפייני המסגרת אינם משתנים, אך אנו מוצאים מוט אוכף הידראולי כסטנדרט ב

–  Lapierre XR

Lapierre XR 2022

ה- LAPIERRE XR 9.9 שנראה ביריד ו ה- LAPIERRE XRM 6.9  הן לא יהיו שתי הגרסאות היחידות, ברגע שכל הטווח ייחשף נעדכן אתכם.

מידע נוסף באתר: www.lapierrebikes.com

טקסט ותמונות: Matteo Pedrech

יום שלישי, 05 אוקטובר 2021 / Published in סקירות, סקירות אופנים

ה- Lapierre XR החדש מגיע עם שתי גרסאות רכיבה, מסגרת חדשה לחלוטין ו -6 דגמים שונים.

שינוי קיצוני ב- Lapierre XR, שיש לה עכשיו אחות עם יותר נסיעות, ה- XR M

ה- Lapierre XR היא שלדת אופניים חדשה לחלוטין לעונת 2022. עיצוב חדש לגמרי להתאמה לדרישות השוק החדשות. זהו דגם המתלים הכפול המיועד לשימוש ב- XC ובאופני מרתון, ומלכתחילה הוא מגיע בשתי גרסאות עם מסלול שונה באמצעות אותה מסגרת . ה- Lapierre XR החדש יהיה זמין בגרסה עם 100 מ"מ נסיעה אחורית וקדמית או עם 110 מ"מ נסיעה אחורית ו -120 מ"מ נסיעה קדמית בגרסת Lapierre XR M אלו כל הפרטים.

לאפייר XR

לאפייר XR

Lapierre XR M
לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

אותה מסגרת, שתי אפשרויות נסיעה ושני סוגים שונים של קרבון

שינוי קיצוני. לדגמי ה- Lapierre XR ו- Lapierre XR M אין כלום בדגם ה- XC הקודם שלהם. הם מתחילים ממסגרת שעוצבה מחדש לגמרי. ברמה האסתטית, יש לה קווים ויזואליים הרבה יותר פשוטים מקודמתה והתנופה היא האזור שנותן הכי הרבה אישיות לגרסה החדשה הזו.

ממסגרת הקרבון החדשה אנו יודעים שיהיו שתי גרסאות שונות, כשהקלה שבהן תשתמש ב"הרכב צוות " . כמובן, משקלו המדויק טרם פורסם. השימוש בשני סוגים שונים של פחמן יעזור לקבל מחירים נגישים יותר ברמת הכניסה.

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

המתלה הוא האזור האופייני ביותר ל- Lapierre XR

בנוגע למערכת המתלים, הם פנו לנוסחה הנפוצה ביותר כאשר אתה מחפש משקל תחרותי. מערכת חד ציר עם קישור קטן המפעיל את בולם הזעזועים. מושבי הקרבון בעלי גמישות מבוקרת כדי לנטרל את נקודת הציר בחלק האחורי של המסגרת. צורותיהם בולטות, הנקודה המזהה ביותר ב- Lapierre XR. ברמה האסתטית, הם עשו עבודה מצוינת בנקודות החיבור, מה שמשאיר את נקודת הציר הזו מוסתרת מבחינה ויזואלית.

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

בולם הזעזועים משולב חצי בפריים. כבל השלט רחוק נכנס ישירות למסגרת וגם נשאר סמוי מן העין. ב- Lapierre XR (השחור) בתמונות שלנו ניתן לראות שהכבל יוצא, אך זו הייתה טעות הרכבה וב- Lapierre XR M (הכסוף) הוא מותקן כראוי כשהכבל משולב במלואו. למעשה, חלק מגוף ההלם מוקף בצינור העליון של המסגרת. זהו עוד אחד מהתכונות החזותיות המזהות של דגם חדש זה.

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

כובע היגוי ספציפי

לאפייר XR

לאפייר XR

מתקן בקבוקים כפול בכל הגדלים

ל- Lapierre XR ו- XR M יש חיווט פנימי שנכנס דרך צינור הראש . המעבר מהמשולש הקדמי לזרוע התנופה נמצא בתחתית הצינורית למטה והכבלים נכנסים אל הזרוע ישירות בנקודת הציר העיקרית שלו. בתוך המסגרת, ביקשו שהחיווט יגיע בצורה הישירה ביותר שיש להפחית את החיכוך.

הם שילבו מסגרת שרשרת קטנה במסגרת והחליטו גם להתקין את אוזן SRAM UDH . בנוגע לתמיכה בקליפר האחורי, הם בחרו בתקן קלאסי ,שמאפשר  מגוון גדול יותר בבחירת בלמים. גולת הכותרת היא שבכל הגדלים של השלדות, כולל S, יכולים להרכיב כלוב בקבוקים כפול .

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

המתלה והבולם מוכן לצמיגים 2.4 אינץ ', פלטה עד 38 שיניים ועם מכסה היגוי ספציפי במיוחד

אין לו נעילת היגוי, אך הם שילבו תושבת גומי בצינור העליון כדי למנוע מהכידון לפגוע בקרבון של המסגרת במקרה של פגיעה. יש קשת גלגלים נדיבה למדי המאפשרת הרכבה של צמיגים בגודל 2.4 אינץ ' . המסגרת תומכת בפלטה גדולה עם עד 38 שיניים . הם שילבו גם סגירת אוכף מינימליסטי שנראה קל מאוד ומאוד ספציפי למסגרת זו. בכיוון הם גם יצרו כיסוי עליון ספציפי המאפשר הרכבה כמעט באותה רמה כמו המסגרת, מה שמקל על רוכבים מהירים ביותר להיות בעלי תנוחת נהיגה נמוכה בחזית.

עוד פרט אחד. הם שילבו ידית על הסרן האחורי הניתן להסרה המהווה כלי וכולל … פותחן בקבוקים.

לאפייר XR

סגירת כלים משולבת

לאפייר XR

ובקבוקים פתוחים

Lapierre XR M

Lapierre XR M

רק 67 מעלות של זווית היגוי בגרסת 100 מ"מ

מבחינה גיאומטרית, ה- Lapierre XR ו- XR M מקבלים את השינויים שאפשר לצפות להם. זוית הראש ל -67,, והגיע ל -66 º ב- XR M עם מזלג נסיעה של 120 מ"מ. זווית האוכף היא 75.5º ב- XR ו- 74.5º ב- XR M, נתון נוסף העוקב אחר המגמה לעבר זוויות אוכף אנכיות יותר. תומך השרשרת הם 435 מ"מ וההיקף בגודל M מגיע ל -450 מ"מ.

המסגרת זמינה במידות S, M, L ו- XL וגרסאות XR ו- XR M זהות לחלוטין. השינוי היחיד הוא בבולמים שיכולים להיות 50 מ"מ עבור 100 מ"מ נסיעה או 55 מ"מ ל -110 מ"מ מהלך.

Lapierre XR M

שילוב כבלים

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

שלדות Lapierre XR ו- Lapierre XR M

3 דגמים של 100/100 מ"מ ו -3 דגמים של 120/110 מ"מ

בסך הכל יהיו 3 דגמי Lapierre XR ו- 3 Lapierre XR M. התכשיט שבכתר הוא ה- Lapierre XR M 75 לכבוד יום השנה ה -75 של Lapierre. דגם הנסיעה האחורי 110 מ"מ עם מזלג Fox 34 SC וגלגלי DT Swiss XRC 1200 עם חישוק 30 מ"מ בהתאמה אישית באשר אשר למכלולים, במצגת הם הרכיבו דגם Progress שאינו זה שיורכב כסטנדרט. Lapierre 

Lapierre XR ו- XR M החדשות אמורות לצאת לשוק ברבעון הראשון של 2022 .

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

La

לכתבה המקורית

שבת, 17 יולי 2021 / Published in Uncategorized

בזמן החופש הגדול אנו ההורים מאפשרים לילדים להיות יותר עצמאיים ומאפשרים להם קצת יותר מהרגיל. בדיוק בתקופה הזאת הילדים משתמשים יותר באופניים כאשר הם נפגשים עם חברים, מסתובבים ברחבי הישוב או רוכבים לקייטנה וחוגים.


האופניים מאפשרים לילדים את החופש לנוע ממקום למקום ולגלות עצמאות נהדרת, אבל גם חשופים לפגיעות עצמיות או במרחב הציבורי. לקחנו כמה כלליים בסיסיים שאנו מקפידים עם ילדינו ואנחנו שמחים לחלוק אותם איתכם:


• כלל הזהב: לא רוכבים בלי קסדה! חם, קר, מכוער, מציק או מסורבל, לא משנה מה התירוץ של הילד שלכם וכמה טוב הוא, לא מוותרים על חבישת קסדה וזה חוק שלא מפרים. כל המחקרים בתאונות אופניים מוכיחות שקסדה מצילת חיים ומצמצמת משמעותית פגיעות ראש. טיפ בנושא: עקבו אחרי הילדים שלכם מידי פעם ובדקו שהם אכן חובשים את הקסדה ולא סתם שמים אותה על הכידון.


• נראות היא שם המשחק: הילדים שלכם רוכבים על האופניים בשעות הערב? תדאגו שהם לובשים בגדים בהירים שנראים טוב יותר ממרחק, הקפידו על שימוש בנצנץ ואפילו התקינו להם מחזירי אור על האופניים.


• חוקי התנועה הם לא דבר ברור: אולי לכם התמרורים נראים מובנים וזכות קדימה היא דבר טבעי אבל זה לא ככה. השקיעו כמה דקות טובות והסבירו לילדים שלכם את חוקי התנועה הבסיסיים בשביל שיבינו בעצמם את השפה של כלי התחבורה.


• אופניים תקינים מצילים חיים: בצעו מעבר על האופניים של ילדיכם, בדקו את תקינות הבלמים, את שלמות הכבלים ובצעו שימון של השרשרת. כאשר האופניים תקינים, הבטיחות של הרוכבים טובה יותר ואנחנו גם מאריכים את חיי החלקים שלהם.


• זהירות, זהירות וזהירות: בריאות היא לפני הכל, חנכו את הילדים לרכיבה זהירה, שיקול דעת בריא, סבלנות והימנעות

יום ראשון, 04 יולי 2021 / Published in Uncategorized

טום וויקלס, מנהל צוות מירוץ המפעל שלנו, מכור לצבעים. ולבניית אופניים רגילה במיוחד.

אז הוא החליט לבנות פרשנות משלו ליציאתו המלאה של LECTOR. 

מפרט

  • Rider Tom Wickles
  • Frame GHOST LECTOR FS Superfit (Size L)
  • Travel 120/120 mm
  • Suspension RockShox RS1 RLC / Deluxe RT3 Trunnion 165/45
  • Wheels Bikeahead Biturbo RS1/ Boost / 29″ / Carbon
  • Tires Maxxis Rekon Race 2,35″ /Aspen ST 2,4″ 170 TPI / Pepi’s Tire Noodle Revolution / 1,3 and 1,5 Bar
  • Handlebar Bikeahead TBD
  • Brakes SRAM Level ULT / 160 mm discs
  • Rear derailleur  SRAM XX1 AXS HOPP Carbon with Zirbel Shifter and Blipbox

זה חייב להיות כרום!

זהו הצעצוע החדש של טום. לאחר בניית ה- Hardtail LECTOR SuperFit בשנה שעברה, הגיע הזמן להתחיל מחדש עם התוספת האחרונה לאורווה של GHOST, LECTOR fs SuperFit. לפני שנתיים, בעת שנסע בכביש המהיר הגרמני, עבר על פני BMW מצופה …. זה יהיה הזרע של העתיד לבוא. חד קרן מצופה כרום נולד סוף סוף באפריל 2021.

מטרת הפרויקט הייתה ליצור אופני XC מלאים חלומיים משלו. מיינסטרים זה לא הקטע של טום. צבע הוא, אם לא היית שם לב עד עכשיו. ולהשיג הפתעה או שתיים על האופניים, כספורטאי wannabe בקרב ספורטאי גביע העולם שווה קצת מאמץ.

טום וויקלס על האופניים שלו: “העיצוב מזכיר את הזנב הקשיח הראשון שאנשים מסוימים אולי כבר ראו. הטעם שלי לא השתנה כל כך מאז. לאחר שהשתמשתי בשני קפיצי SRAM ובכידון הנקי מאוד, חיפשתי פיתרון ארגונומי יותר. אני עדיין רוכב על הזנב הקשיח ומאוד נהנה מנו. יש לו כמה אלפי קילומטרים על השטח והצבע עדיין נראה נהדר למרות שיש כמה שריטות ושבבים בגלל השימוש הלא כל כך עדין. אך מבחינה טכנית, הוא עדיין פועל ללא דופי כמו ביום הראשון.

בכל זאת, רציתי לנסות משהו חדש. המשכתי לחשוב על AXS שאכן יצטרך להראות כמו מחליף אופניים אלקטרוני של E7000, אך מכיוון שאני לא חשמלאי האפשרות לבנות משהו כזה לא תתרחש. בשלב מסוים נתקלתי בטוויסטר זירבל, שעובד עם ה- Blipbox וקיבלתי את המבט הנקי והרצוי הזה לאחור. הם עובדים מצוין, אינטואיטיביים ומנקים את הכידון. הכבלים (רק 2) וראש כבל הבלמים לתוך המסגרת שבה הליפבוקס, עטוף בקצף, מהודקים מאחורי צינור הראש. לא נהדר לשינוי כוונון עדין ולהחלפת סוללה, אבל לפחות ממש נקי. יש גם Zirbel עבור ה- Reverb AXS for Links, אבל אני חושב שהמראה של 8 פינים פשוט פנומנלי ובגלל זה הלכתי עם הכבל הנוסף על האופניים. אז, יצאתי לחיפוש אחר מנוף שנראה דומה. אני עדיין לא לגמרי מרוצה מהתוצאה – למישהו יש רעיון טוב יותר? הכבל במורד הבלם בהחלט לא עובד, פונקציית "טוויסט" דומה כמו המחלף תהיה נחמדה. בצורה כזו, תא הטייס ייראה שוב נקי יחסית, במיוחד מכיוון שהלכתי בלי השלט של רכיבי המתלים. אפרופו תא הטייס. אתה בטח יכול לנחש מאיפה זה בא ומה זה אומר בהמשך. אני אישית מוצא את שילוב הצבעים גאוני.

הרכיבים

לא היה קל למצוא RS1 ללא שלט. אבל למה בכלל RS1 ישן? ובכן, תסתכל על התוצאה. לפני כמה שנים היית רגיל למראה, איכשהו הוא קופץ היום בדיוק כמו שהיה אז כשהוא יצא לראשונה – לפחות זה עושה בשבילי. החלטה חזותית בעליל, הביצועים כבר היו מדהימים אז. יש מזלגות בטוחים ונוקשים יותר, אך הביטורבוס מפצה על כך. מבחינת השיכוך, הייתי צריך להקשיב למו"פ שלנו: הם אמרו לי ש"רק שיכוך ה- SID מתאים ". השיכוך זה עובד מצוין, אך היה זמין רק בשלט רחוק. לכן החלטתי אחרת, רק כדי להבין שהשסתום פוגע במסגרת. לשייף את הצבע לא הייתה אפשרות, אז קיצרתי את השסתום ואת ליבת השסתום. לא מומלץ, במיוחד מכיוון שכוונון פועל רק עם משאבת כוונון לאחר פירוקו. אבל אני מניח שזה לא יהיה נחוץ כל יום.

הגלגלים הם ביטורבוס סטנדרטיים, בהם הצוות משתמש כבר כשנה. אני יכול להעיד על עמידותו של הארד-טאק די הרבה זמן ואני יכול גם לומר שלא לקחתי את זה בקלות. כנ"ל לגבי הנשים שלנו, ולו על פגם אחד לדווח. אנו משלבים אותם עם הצמיגים של פפי בוורוד המספק הגנה טובה לחישוק, אך עדיין משאיר כרית אוויר ובכך מפחית את עמידות הגלגול. כנ"ל כאן. הצמיגים הם Maxxis Rekon Race ו- Aspen ST כולל. 2.35 / 2.4, אותו רוחב סטנדרטי כמו בייצור סדרתי.

שמי טום וויקלס ואני מנהל הקבוצה של צוות המירוצים GHOST Factory. השתתפתי גם במרוצי XC, מרתונים, מרוצי אנדורו ומדי פעם בדרכים במשך שנים רבות. כשהגעתי למגבלה האישית שלי, הייתי בסדר גמור להפסיק. התשוקה לספורט XC בהחלט נותרה זהה, עם זאת, ולפני כעשר שנים יצא לי להפוך את התחביב לקריירה ונחתתי בעבודתי הנוכחית לאחר שנים רבות בחנות אופניים ולאחר שסיימתי תואר עסקי. . זה מאפשר לי עדיין להיות קרוב מאוד לספורט.

TOP