יום ראשון, 22 מאי 2022 / Published in סקירות
יום ראשון, 27 מרץ 2022 / Published in סקירות

לא יודע איך זה קרה אבל מצאתי אוכף שמסוגל להחליף את הברוקס שלי.ניסיתי עשרות אוכפים עד שמצאתי את ברוקס (יש לי 3 בבית) ואז הגיע האוכף הזה שיש לו טריק מעניין, החריץ הזה שבאמצע יכול להיפתח ולהסגר ובעצם האוכף מתאים לכל עכוז שיישב עליו והקטע, הוא אשכרה נוח, נוח ברמה של ברוקס 😍מי שרוצה לנסות שידבר עם רן מהחנות ביבנה

יום שלישי, 05 אוקטובר 2021 / Published in סקירות, סקירות אופנים

בעקבות גל "הקרוס קאנטרי המודרני", לאפייר מחדשת גם את המסגרות לתחום זה, ועושה זאת על ידי הצעת 2 פתרונות:אופני ה- XR וה- XRM. ראינו אותם ברימיני בפסטיבל האופניים האיטלקי, הם הפתעה בלתי ו חידוש של ממש.

LAPIERRE XR 2022

מסגרת ה- XR חודשה לחלוטין, תוצרת -כמובן- בקרבון , היא מאמצת כעת מתלה אחורי ללא ציר כאשר בולם הזעזועים קבוע לצינור העליון. זווית ההיגוי פתוחה עד שהוא מגיע 66-66.5 מעלות (תלוי על הסט-אפ) כפי שדרוש על פי המגמות העדכניות ביותר בדיסציפלינה הזאת. נסיעת המתלים של ה- Lapierre XR 2022 היא 100 מ"מ הן מלפנים והן מאחור.

http://www.mtbtech.it/wp-content/uploads/2021/09/Lapierre_XR_XRM_2022web-1100940.jpg
Lapierre XR 2022

Lapierre XR 2022

מהתמונות ניתן לראות את חישוקי הפחמן , המיוצרים על ידי לפייר. שום פרט לא נותר ליד המקרה, ה- Lapierre XR  עשוי בזהירות רבה.

ניתוב הכבל משולב , אבל זה לא עובר דרך הסוגר התחתון אלא עובר אותו על גבי. היתרונות הם לא לכופף את המעטפות באופן מדגיש מדי, ולהקל על התחזוקה, במיוחד בתחום התחרות. יש גם מוביל שרשרת עליון, שימושי מאוד בנוכחות מסלולים קשים מאוד.

Lapierre XR 2022

Lapierre XR 2022

האופניים 100 מ"מ של מהלך בבולמי הזעזועים, אך ברצוננו לציין שהבולם האחורי קבוע בצורה מדהימה למסגרת, הודות למעטפת הקרבון. באותו אופן בולטת איכות מוט העיגון בין בולם הזעזועים לבין השהייה העליונה.

https://www.mtbtech.it/wp-content/uploads/2021/09/Lapierre_XR_XRM_2022web-1100937.jpg

https://www.mtbtech.it/wp-content/uploads/2021/09/Lapierre_XR_XRM_2022web-1100876.jpg

https://www.mtbtech.it/wp-content/uploads/2021/09/Lapierre_XR_XRM_2022web-1100882.jpg

LAPIERRE XRM 2022

אבל ה- XR לא היה  הדגם הנוכחי היחיד של לפייר. 

היה דגם נוסף-  XRM ש הוא למעשה שמה של הגרסה האגרסיבית יותר , מצוידת באותה מסגרת אך עם מהלך בולמים  בשילוב מזלגות 120 מ"מ .

Lapierre XR 2022

מאפייני המסגרת אינם משתנים, אך אנו מוצאים מוט אוכף הידראולי כסטנדרט ב

–  Lapierre XR

Lapierre XR 2022

ה- LAPIERRE XR 9.9 שנראה ביריד ו ה- LAPIERRE XRM 6.9  הן לא יהיו שתי הגרסאות היחידות, ברגע שכל הטווח ייחשף נעדכן אתכם.

מידע נוסף באתר: www.lapierrebikes.com

טקסט ותמונות: Matteo Pedrech

יום שלישי, 05 אוקטובר 2021 / Published in סקירות, סקירות אופנים

ה- Lapierre XR החדש מגיע עם שתי גרסאות רכיבה, מסגרת חדשה לחלוטין ו -6 דגמים שונים.

שינוי קיצוני ב- Lapierre XR, שיש לה עכשיו אחות עם יותר נסיעות, ה- XR M

ה- Lapierre XR היא שלדת אופניים חדשה לחלוטין לעונת 2022. עיצוב חדש לגמרי להתאמה לדרישות השוק החדשות. זהו דגם המתלים הכפול המיועד לשימוש ב- XC ובאופני מרתון, ומלכתחילה הוא מגיע בשתי גרסאות עם מסלול שונה באמצעות אותה מסגרת . ה- Lapierre XR החדש יהיה זמין בגרסה עם 100 מ"מ נסיעה אחורית וקדמית או עם 110 מ"מ נסיעה אחורית ו -120 מ"מ נסיעה קדמית בגרסת Lapierre XR M אלו כל הפרטים.

לאפייר XR

לאפייר XR

Lapierre XR M
לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

אותה מסגרת, שתי אפשרויות נסיעה ושני סוגים שונים של קרבון

שינוי קיצוני. לדגמי ה- Lapierre XR ו- Lapierre XR M אין כלום בדגם ה- XC הקודם שלהם. הם מתחילים ממסגרת שעוצבה מחדש לגמרי. ברמה האסתטית, יש לה קווים ויזואליים הרבה יותר פשוטים מקודמתה והתנופה היא האזור שנותן הכי הרבה אישיות לגרסה החדשה הזו.

ממסגרת הקרבון החדשה אנו יודעים שיהיו שתי גרסאות שונות, כשהקלה שבהן תשתמש ב"הרכב צוות " . כמובן, משקלו המדויק טרם פורסם. השימוש בשני סוגים שונים של פחמן יעזור לקבל מחירים נגישים יותר ברמת הכניסה.

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

המתלה הוא האזור האופייני ביותר ל- Lapierre XR

בנוגע למערכת המתלים, הם פנו לנוסחה הנפוצה ביותר כאשר אתה מחפש משקל תחרותי. מערכת חד ציר עם קישור קטן המפעיל את בולם הזעזועים. מושבי הקרבון בעלי גמישות מבוקרת כדי לנטרל את נקודת הציר בחלק האחורי של המסגרת. צורותיהם בולטות, הנקודה המזהה ביותר ב- Lapierre XR. ברמה האסתטית, הם עשו עבודה מצוינת בנקודות החיבור, מה שמשאיר את נקודת הציר הזו מוסתרת מבחינה ויזואלית.

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

בולם הזעזועים משולב חצי בפריים. כבל השלט רחוק נכנס ישירות למסגרת וגם נשאר סמוי מן העין. ב- Lapierre XR (השחור) בתמונות שלנו ניתן לראות שהכבל יוצא, אך זו הייתה טעות הרכבה וב- Lapierre XR M (הכסוף) הוא מותקן כראוי כשהכבל משולב במלואו. למעשה, חלק מגוף ההלם מוקף בצינור העליון של המסגרת. זהו עוד אחד מהתכונות החזותיות המזהות של דגם חדש זה.

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

כובע היגוי ספציפי

לאפייר XR

לאפייר XR

מתקן בקבוקים כפול בכל הגדלים

ל- Lapierre XR ו- XR M יש חיווט פנימי שנכנס דרך צינור הראש . המעבר מהמשולש הקדמי לזרוע התנופה נמצא בתחתית הצינורית למטה והכבלים נכנסים אל הזרוע ישירות בנקודת הציר העיקרית שלו. בתוך המסגרת, ביקשו שהחיווט יגיע בצורה הישירה ביותר שיש להפחית את החיכוך.

הם שילבו מסגרת שרשרת קטנה במסגרת והחליטו גם להתקין את אוזן SRAM UDH . בנוגע לתמיכה בקליפר האחורי, הם בחרו בתקן קלאסי ,שמאפשר  מגוון גדול יותר בבחירת בלמים. גולת הכותרת היא שבכל הגדלים של השלדות, כולל S, יכולים להרכיב כלוב בקבוקים כפול .

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

לאפייר XR

המתלה והבולם מוכן לצמיגים 2.4 אינץ ', פלטה עד 38 שיניים ועם מכסה היגוי ספציפי במיוחד

אין לו נעילת היגוי, אך הם שילבו תושבת גומי בצינור העליון כדי למנוע מהכידון לפגוע בקרבון של המסגרת במקרה של פגיעה. יש קשת גלגלים נדיבה למדי המאפשרת הרכבה של צמיגים בגודל 2.4 אינץ ' . המסגרת תומכת בפלטה גדולה עם עד 38 שיניים . הם שילבו גם סגירת אוכף מינימליסטי שנראה קל מאוד ומאוד ספציפי למסגרת זו. בכיוון הם גם יצרו כיסוי עליון ספציפי המאפשר הרכבה כמעט באותה רמה כמו המסגרת, מה שמקל על רוכבים מהירים ביותר להיות בעלי תנוחת נהיגה נמוכה בחזית.

עוד פרט אחד. הם שילבו ידית על הסרן האחורי הניתן להסרה המהווה כלי וכולל … פותחן בקבוקים.

לאפייר XR

סגירת כלים משולבת

לאפייר XR

ובקבוקים פתוחים

Lapierre XR M

Lapierre XR M

רק 67 מעלות של זווית היגוי בגרסת 100 מ"מ

מבחינה גיאומטרית, ה- Lapierre XR ו- XR M מקבלים את השינויים שאפשר לצפות להם. זוית הראש ל -67,, והגיע ל -66 º ב- XR M עם מזלג נסיעה של 120 מ"מ. זווית האוכף היא 75.5º ב- XR ו- 74.5º ב- XR M, נתון נוסף העוקב אחר המגמה לעבר זוויות אוכף אנכיות יותר. תומך השרשרת הם 435 מ"מ וההיקף בגודל M מגיע ל -450 מ"מ.

המסגרת זמינה במידות S, M, L ו- XL וגרסאות XR ו- XR M זהות לחלוטין. השינוי היחיד הוא בבולמים שיכולים להיות 50 מ"מ עבור 100 מ"מ נסיעה או 55 מ"מ ל -110 מ"מ מהלך.

Lapierre XR M

שילוב כבלים

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

שלדות Lapierre XR ו- Lapierre XR M

3 דגמים של 100/100 מ"מ ו -3 דגמים של 120/110 מ"מ

בסך הכל יהיו 3 דגמי Lapierre XR ו- 3 Lapierre XR M. התכשיט שבכתר הוא ה- Lapierre XR M 75 לכבוד יום השנה ה -75 של Lapierre. דגם הנסיעה האחורי 110 מ"מ עם מזלג Fox 34 SC וגלגלי DT Swiss XRC 1200 עם חישוק 30 מ"מ בהתאמה אישית באשר אשר למכלולים, במצגת הם הרכיבו דגם Progress שאינו זה שיורכב כסטנדרט. Lapierre 

Lapierre XR ו- XR M החדשות אמורות לצאת לשוק ברבעון הראשון של 2022 .

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

Lapierre XR M

La

לכתבה המקורית

TOP