בעקבות גל "הקרוס קאנטרי המודרני", לאפייר מחדשת גם את המסגרות לתחום זה, ועושה זאת על ידי הצעת 2 פתרונות:אופני ה- XR וה- XRM. ראינו אותם ברימיני בפסטיבל האופניים האיטלקי, הם הפתעה בלתי ו חידוש של ממש.
LAPIERRE XR 2022
מסגרת ה- XR חודשה לחלוטין, תוצרת -כמובן- בקרבון , היא מאמצת כעת מתלה אחורי ללא ציר כאשר בולם הזעזועים קבוע לצינור העליון. זווית ההיגוי פתוחה עד שהוא מגיע 66-66.5 מעלות (תלוי על הסט-אפ) כפי שדרוש על פי המגמות העדכניות ביותר בדיסציפלינה הזאת. נסיעת המתלים של ה- Lapierre XR 2022 היא 100 מ"מ הן מלפנים והן מאחור.
מהתמונות ניתן לראות את חישוקי הפחמן , המיוצרים על ידי לפייר. שום פרט לא נותר ליד המקרה, ה- Lapierre XR עשוי בזהירות רבה.
ניתוב הכבל משולב , אבל זה לא עובר דרך הסוגר התחתון אלא עובר אותו על גבי. היתרונות הם לא לכופף את המעטפות באופן מדגיש מדי, ולהקל על התחזוקה, במיוחד בתחום התחרות. יש גם מוביל שרשרת עליון, שימושי מאוד בנוכחות מסלולים קשים מאוד.
האופניים 100 מ"מ של מהלך בבולמי הזעזועים, אך ברצוננו לציין שהבולם האחורי קבוע בצורה מדהימה למסגרת, הודות למעטפת הקרבון. באותו אופן בולטת איכות מוט העיגון בין בולם הזעזועים לבין השהייה העליונה.
LAPIERRE XRM 2022
אבל ה- XR לא היה הדגם הנוכחי היחיד של לפייר.
היה דגם נוסף- XRM ש הוא למעשה שמה של הגרסה האגרסיבית יותר , מצוידת באותה מסגרת אך עם מהלך בולמים בשילוב מזלגות 120 מ"מ .
מאפייני המסגרת אינם משתנים, אך אנו מוצאים מוט אוכף הידראולי כסטנדרט ב
– Lapierre XR
ה- LAPIERRE XR 9.9 שנראה ביריד ו ה- LAPIERRE XRM 6.9 הן לא יהיו שתי הגרסאות היחידות, ברגע שכל הטווח ייחשף נעדכן אתכם.
מידע נוסף באתר: www.lapierrebikes.com
טקסט ותמונות: Matteo Pedrech